افتتاح سینما شش بعدی در پایتخت
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علاوه بر این بیش از 220 ویژه برنامه تا پایان بهمن ماه جاری در مراكز فرهنگی هنری پایتخت برگزار خواهد شد.

این برنامه ها در قالب 31 نمایشگاه، 26 نشست ادبی، 12 مسابقه، 8 اكران سینمایی، 45 نشست موضوعی، 16 اجرای هنری، 30 برنامه آموزشی، 24 برنامه تركیبی، 33 برنامه مذهبی و سه برنامه گردشگری در مراكز فرهنگی هنری تهران برگزار می شود.

فرهنگسرای ابن سینا تا 30 بهمن ماه میزبان نمایشگاه سنگ ها و گوهرهای طبیعی است. همچنین نمایشگاه تصویرسازی اشعار سهراب سپهری تا پایان بهمن ماه در فرهنگسرای ارسباران ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه كتاب و بازی های فكری با عنوان 'مشق اندیشه 'تا 4 اسفند در كتابخانه آیت الله ایروانی، نمایشگاه 'رنگ ها و من' تا پایان بهمن در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید و نمایشگاه 'پتینه كاری باران وحی 'تا 4 اسفند در فرهنگسرای بهمن برپا خواهند بود.

كارگاه آموزش شیوه های نگارش و داستان نویسی، 27 بهمن در فرهنگسرای اخلاق، مسابقه خاطره نویسی محله من تا 27 بهمن در فرهنگسرای ملل و مسابقه كتابخوانی با خورشید تا سپیده تا پایان بهمن در كتابخانه شهید جهان آرا از دیگر برنامه های فرهنگی هنری هفته جاری در تهران است.

نمایش فیلم سینمایی' مامان، بهروز منو زد' تا 28 بهمن ماه در فرهنگسراهای هنگام و اشراق، نمایش فیلم 'پاریس تا پاریس 'تا نیمه اسفند در فرهنگسرای گلستان و نمایش و تحلیل فیلم های فاخر سینمای ایران در فرهنگسرای خاتم از جمله برنامه های سینمایی مراكز فرهنگی هنری است.

نمایش 'الف تا ی'، روز 25 بهمن در مدارس منطقه یك اجرا می شود. اجرای نمایش موزیكال پلنگ 'دندون طلا' تا پایان بهمن در فرهنگسرای ابن سینا، اجرای نمایش 'یه قصه به رنگ آبی' تا 9 اسفند در فرهنگسرای گلستان و فصل پنجم نمایشنامه خوانی چیستا یثربی، 27 بهمن در فرهنگسرای خاوران از جمله اجراهای هنری هفته جاری است.

تورهای گردشگری بازدید از برج میلاد، 27 بهمن از سوی فرهنگسرای هنگام، بازدید از موزه های تهران، 25 بهمن از سوی خانه فرهنگ محصل و تور كوهنوردی، 27 بهمن از سوی فرهنگسرای بهمن برنامه های خود را برگزار می كنند.

فراهنگ**1630**1588





:: برچسب‌ها: خام , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: